Jak szybko zamknąć sprawę?
Potrzebujesz więcej informacji?
Sprawdź najczęściej zadawane pytania
Spóźniłem się ze spłatą, co mam robić?
Jak najszybciej spłać zaległą należność. Pozwoli to uniknąć narastających odsetek. Potwierdzenie przelewu, prześlij na adres email podany w piśmie lub mailu/sms od nas.
Skontaktuj się z opiekunem Twojej sprawy, który odpowie na wszelkie pytania. Infolinia RK Legal: 22 250 87 05
W jaki sposób i gdzie mogę dokonać spłaty?
Spłaty można dokonać przez system bankowości elektronicznej, w banku, na poczcie lub w punkcie opłat. W piśmie, które do Ciebie wysłaliśmy, znajdziesz numer rachunku i dane do przelewu.
Dlaczego podczas rozmowy muszę podać swoje dane?
Kwestie finansowe, o których z Tobą rozmawiamy to dane wrażliwe, chronione prawem. Musimy mieć pewność, że jesteś osobą, której dotyczy sprawa. W ten sposób dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i ich danych. Więcej na ten temat dowiesz z naszego artykułu
Chcę uzyskać potwierdzenie, że zadłużenie jest spłacone
Oczywiście, po spłacie całości należności, na prośbę klienta wystawimy takie zaświadczenie. Żeby dostać je jak najszybciej, prześlij do nas mailem potwierdzenie przelewu. W jego treści napisz także, że chcesz otrzymać zaświadczenie o spłacie należności.
Mam zawarte porozumienie. Dlaczego nadal otrzymuję wiadomości?
Smsy i maile, które do Ciebie wysyłamy mają pomóc w realizacji podpisanego porozumienia. Przypominają zwykle o zbliżającym się terminie wpłaty i zawierają dane do przelewu. Dzięki temu nie musisz ich szukać w korespondencji.