Potrzebujesz więcej informacji?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

  • Spóźniłem się ze spłatą, co mam robić?

    Jak najszybciej spłać zaległą należność. Pozwoli to uniknąć narastających odsetek. Potwierdzenie przelewu, prześlij na adres email podany w piśmie lub mailu/sms od nas.

    Skontaktuj się z opiekunem Twojej sprawy, który odpowie na wszelkie pytania. Infolinia RK Legal: 22 250 87 05

  • W jaki sposób i gdzie mogę dokonać spłaty?

    Spłaty można dokonać przez system bankowości elektronicznej, w banku, na poczcie lub w punkcie opłat. W piśmie, które do Ciebie wysłaliśmy, znajdziesz numer rachunku i dane do przelewu.

  • Dlaczego podczas rozmowy muszę podać swoje dane?

    Kwestie finansowe, o których z Tobą rozmawiamy to dane wrażliwe, chronione prawem. Musimy mieć pewność, że jesteś osobą, której dotyczy sprawa. W ten sposób dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i ich danych. Więcej na ten temat dowiesz z naszego artykułu

  • Chcę uzyskać potwierdzenie, że zadłużenie jest spłacone

    Oczywiście, po spłacie całości należności, na prośbę klienta wystawimy takie zaświadczenie. Żeby dostać je jak najszybciej, prześlij do nas mailem potwierdzenie przelewu. W jego treści napisz także, że chcesz otrzymać zaświadczenie o spłacie należności.

  • Mam zawarte porozumienie. Dlaczego nadal otrzymuję wiadomości?

    Smsy i maile, które do Ciebie wysyłamy mają pomóc w realizacji podpisanego porozumienia. Przypominają zwykle o zbliżającym się terminie wpłaty i zawierają dane do przelewu. Dzięki temu nie musisz ich szukać w korespondencji.

Zobacz wszystkie

Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób kontaktu.
Wspólnie poszukamy dobrego rozwiązania!

Przygotuj potrzebne dokumenty, czyli numer sprawy lub PESEL do identyfikacji.

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00.

Napisz do nas
Chętnie pomożemy
close