Na forach kredytowych często możesz znaleźć, zwykle anonimowe, porady zachęcające do unikania kontaktu z kancelarią. Sugeruje się tam, że odebranie telefonu czy odpisanie na maila powoduje automatyczny obowiązek spłaty zobowiązania, czy zobowiązanie do określonego zachowania

Jak to wygląda w praktyce?

Celem kontaktu z naszej strony jest zawsze zawarcie porozumienia dot. spłaty. Realnego
i akceptowalnego dla obydwu stron. Dostosowanego do Twojej aktualnej sytuacji finansowej.

Rozmowa z opiekunem Twojej sprawy pozwoli na:

  • Poznanie szczegółów sprawy 
  • Możliwość ustanowienia przedstawiciela do kontaktu z nami <więcej tutaj>
  • Ustalenie zasad spłaty dogodnych dla obydwu stron. 
  • Uniknięcie dodatkowych kosztów sądowych i egzekucyjnych, które mogą powiększyć zadłużenie nawet o kilkadziesiąt procent. 

Podczas rozmowy wyjaśnimy z czego wynika zadłużenie, jaka jest aktualna kwota do spłaty. Zaproponujemy projekt porozumienia w sprawie spłaty zobowiązania. Takie porozumienie możesz następnie zaakceptować, zaproponować w nim zmiany lub odrzucić. 

Kontakt z kancelarią i rozmowa dotycząca zadłużenia nie wiąże się dla Ciebie z żadnym ryzykiem. Możesz wysłuchać naszej propozycji lub zaproponować własny harmonogram spłat. W ten sposób masz szansę na uniknięcie dodatkowych kosztów postępowania sądowego i egzekucyjnego, do którego Twoja sprawa trafi w przypadku braku kontaktu.

Pamiętaj! Brak kontaktu nie sprawi, że należność zniknie albo się przeterminuje. Gdy trwają działania sądowe lub egzekucyjne termin przedawnienia jest wstrzymany. Z naszą pomocą udało się uzgodnić tysiące porozumień obejmujących spłatę ratalną, wstrzymanie naliczania odsetek czy nawet częściowe umorzenie długu.  

Wszelkie ustalenia z rozmów z opiekunem Twojej sprawy w RK Legal zawarte są w porozumieniu, które przesyłamy do Ciebie w formie pisemnej lub dokumentowej.

Jak możesz skontaktować się z kancelarią?

Z opiekunem Twojej sprawy w RK Legal możesz skontaktować się na wiele sposobów. Najłatwiej jest telefonicznie, gdyż po potwierdzeniu Twojej tożsamości możemy sprawnie odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania. Zawsze możesz do nas napisać email lub porozmawiać na czacie. 

Jeśli wolisz, aby w Twoim imieniu kontaktował się z nami ktoś inny (np. członek rodziny, przyjaciel) – sprawdź jak ustanowić pełnomocnika.

Na co możesz liczyć z naszej strony?

  • Dopasujemy się do preferowanych przez Ciebie terminów i godzin rozmowy, tak by dać Ci szansę na przygotowanie się do niej. 
  • Chętnie doradzimy optymalne rozwiązanie, dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości finansowych. 
  • Zawsze kierujemy się zasadami określonymi w Kodeksie Etyki Adwokackiej i Kodeksie Etyki ZPF
  • Gwarantujemy, że każdy kontakt z naszej strony będzie przebiegał w atmosferze wzajemnego szacunku i zrozumienia. 
  • Każda rozmowa dla Państwa bezpieczeństwa oraz dla zachowania najwyższych standardów obsługi jest rejestrowana.

Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób kontaktu.
Wspólnie poszukamy dobrego rozwiązania!

Przygotuj potrzebne dokumenty, czyli numer sprawy lub PESEL do identyfikacji.

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00.

Napisz do nas
Chętnie pomożemy
close