Składanie reklamacji

  1. Reklamację można złożyć
    • poprzez formularz kontaktowy,
    • wysyłając e-mail na adres [email protected],
    •  telefonicznie pod numerem +48 22 250 8705,
    • pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego na adres RK Legal, Centrum Praskie Koneser, Plac Konesera 10a, 03-736 Warszawa.
  2. Treść reklamacji powinna zawierać
    • opis zdarzenia, którego dotyczy,
    • wskazanie zastrzeżenia co do usług świadczonych przez kancelarię,
    • wyraźne wskazanie roszczenia Klienta względem kancelarii.
  3. Pisemna odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
  4. W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe w terminie 30 dni, kancelaria zawiadomi klienta w formie pisemnej o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji.

Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób kontaktu.
Wspólnie poszukamy dobrego rozwiązania!

Przygotuj potrzebne dokumenty, czyli numer sprawy lub PESEL do identyfikacji.

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00.

Napisz do nas
Chętnie pomożemy
close