pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego na adres RK Legal, Centrum Praskie Koneser, Plac Konesera 10a, 03-736 Warszawa.
Treść reklamacji powinna zawierać
opis zdarzenia, którego dotyczy,
wskazanie zastrzeżenia co do usług świadczonych przez kancelarię,
wyraźne wskazanie roszczenia Klienta względem kancelarii.
Pisemna odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe w terminie 30 dni, kancelaria zawiadomi klienta w formie pisemnej o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji.
Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób kontaktu. Wspólnie poszukamy dobrego rozwiązania!
Przygotuj potrzebne dokumenty, czyli numer sprawy lub PESEL do identyfikacji.
Dowiedz się czego dokładnie dot. Twoja sprawa. Powiedz nam, jakie masz możliwości spłaty. Pamiętaj! Polubowne rozwiązanie pomaga uniknąć dalszych odsetek i kosztów sądowych i egzekucyjnych!
Infolinia dostępna jest od pn. do pt. w godzinach.: 8:00 – 19:00
Jeżeli chcesz się skontaktować możesz skorzystać z formularza kontaktowego, oddzwonimy w najbliższym możliwym terminie lub wyślij do nas maila na adres [email protected]